Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Holčičí povídání
Pecháčková, Marika ; RŮŽIČKOVÁ, Alice (vedoucí práce) ; Felcman, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se v rozhovorech s pěti studentkami a jednou pedagožkou Katedry dokumentárního filmu FAMU snaží najít vykolíčkovaný prostor, když ne přesnou konkrétní podobu, dnešní identity ženy. Zároveň se v dialogu s těmito ženami ptá, jak ženskou identitu používají ve své tvorbě a práci. Jaké prostory jim jejich gender otevírá a v čem je jejich současné myšlení o ženství odlišné (a posunuté) ve vztahu s minulými generacemi feministického diskurzu. Do jaké míry v nich stále přežívají, až cizopasí, staré modely vnímání žen a kudy vedou jejich osvobozující cesty. Práce má sloužit jako vzorek na omezeném prostoru. Byla jím Katedra dokumentární tvorby v omezeném časovém výseku posledních deseti let (2007-2017). Práce by měla být partem pro toto vůči obecnému hledání postavení žen tady a teď.
Pátrání po proměnách pedagogických koncepcí výuky dokumentárního filmu na FAMU 1962-2002
Ježková, Viola ; BLAŽÍČEK, Martin (vedoucí práce) ; GOGOLA, Jan (oponent)
Diplomová práce mapuje po dekádách různá období v životě katedry, od jejího založení až po rok 2002, kdy se udály výrazné koncepční změny ve výuce, ale i proměna pedagogického sboru. Pátrá po vztazích mezi proměnami politických poměrů a stylem výuky dokumentárního filmu. It searches for the relationship between the changes in political conditions and the style of documentary film teaching.
Zpětná vazba při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách
Bílková, Kateřina ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; POSPISZYL, Tomáš (oponent)
Výzkum o zpětné vazbě při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách se zaměřením na nová media. Práce popisuje průběh obhajob klauzurních a diplomových prací na šesti uměleckých vysokých školách v České republice. Důraz je kladen na sledování průběhu diskuze po představení uměleckého díla. U každého sledovaného ateliéru je provedena empatická analýza letošního závěrečného hodnocení praktických prací. Studenti i pedagogové se v textu vyjadřují k průběhu obhajob. Text zpracovává důležitost tohoto období a srovnává jednotlivé přístupy. V závěru autorka doporučuje některé z formálních postupů, které mohou napomoci k zlepšení diskuze a obhajob samotných. Autorka od začátku práce směřuje k důležitosti komplexního psaného hodnocení.
Povolání scenárista
Parkanová, Beata ; MAŠEK, Vojtěch (vedoucí práce) ; DUFEK, Jiří (oponent)
Cílem mé magisterské diplomové práce Povolání scenárista je v základních bodech načrtnout témata, týkající se profese scenáristy a zjistit, co mohou studenti udělat pro to, chtějí - li se jako scenáristé živit, a co pro takto zaměřené studenty může udělat sama katedra scenáristiky a dramaturgie. Těžištěm mé práce jsou pro to rozhovory se scenáristy, kterým se psaní scénářů stalo profesí, dotazníky studentům KSD a v neposlední řadě mé osobní studijní a profesní zkušenosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.